Tjenna hallå hej

Tjenna hallå hej!
Nu kommer ett litet kort inlägg om dagen.
Idag så har det varit en ganska tråkig skoldag med tråkiga ämnen.
Jag och rebecka var gangsters idag.
Vi var sååååå tuffaa.
Sen när skolan var slut så följde jag med hem till anders en stund.
Och efter att vi varit en stund hos anders så kom daniel.
Sen så åke dom till sin boxning och jag gick hem.
Nu sitter jag här och badar i läxor, det känns som om dom aldrig tar slut.
Ifall ni undrar varför det inte kommer upp några bilder på bloggen
så är det för att min kamerasladd som man får över bilderna från kameran
till datorn den är borta.
Så kan inte lägga in några bilder.
Men detta ska ordnas och bilder tros komma in på bloggen imorgon eller på
lördag.
Så oroa er inte det ska fixas!
Men nu ska jag kolla på lite olika ögonsminkningar och sen så göra klart alla läxor!
Byeeee

/Emilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0