Ny bloggdesign och en dag med kompisar.

Det är ju ett nytt år det inebär även ny bloggdesign & Header.
Så igår satt jag och pillade ihop en i photoshop.
Jag blev ganska nöjd faktist.
Lika bra att ni vänjer er för den ska jag ha kvar ett tag.
Glöm inte att kommentera!
---------------------------------------------------------------------------------------------
Idag så har jag varit med Ida,Rebecka,Becca och Ellen.
Det var super kul!
Men nu har alla förutom Rebecka åkt hem och vi testar olika stilar det är skit kuuuuuuul.
Imorgon ska vi komma som ombyta roller så emilia är rebecka och rebecka emilia.
Nu har jag tyvärr lovat henne att jag ska följa med henne på lördag.
Går inte att ändra sig nu ;s
Om en stund ska jag göra läxor och kolla på häst anonser.
För jag tänker övertala pappa att vi ska köpa häst.
Men nu ska jag gå och leka lite med rebecka.
Heejdå och glöm inte kommentera!

/Emilia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0