Bilderna på kläderna <3

Usch fy och skäms på mig!
Jag har inte uppdaterat på två dagar!
Känner mig jätte hemsk.. Har inte haft ork bara men nu kommer ett litet inlägg.
Jag lovade ju att ladda upp bilderna på mina kläder för två dagar sen jag har inte orkat
men nu kommer bilderna:


Kofta - Stadium


Rosa Jeans - Bikbok


Hellokitty tröja - Kappahl


Halsband - JC

Sen så köpte jag lösögonfransar också men dem har jag ingen bild på.
Det här vad bilder på allt jag köpte då.

Nu så nötar jag Thåström - Fanfanfan, och deppar som fanfanfan.
Men jag uppdaterar mer imorgon jag lovar.
Hejddå!

/Scenegirl <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

JJJJJag har köpt lika dan hello kitty tröjja för... inte så länge sen

2010-01-02 @ 23:47:11
Postat av: www.rosabadring.blogg.se

snyggggggga kläddeeeeer!!:D<3333333

2010-01-03 @ 12:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0