rolig kväll

Igår var en ganska trevlig kväll :D
Först så kom rebecka runt 5-6, och sen runt 8 så kom två goa pöjkar.
dem hade med sig en film som vi såg på men rebecka gick ifrån
när vi såg på film så jag fick se själv med pöjkarna.
det var faktist skit kul det var aldrig tyst xD
sen runt 11 gick pöjkarna hem och halv ett åkte rebecka hem.
så då fick jag städa efter dom och sen soovaaa.

men idag så kmr troligen rebecka hit igen efter att jag har gjort
alla min läxor.
och sen så tittar kanske pöjkarna förbi en stund :D
men nu ska jag städa och börja med läxor sååå
byeeeeeeeeeeeee!

/ Emilia <3

Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Följ jättegärna med bloglovin' då, så missar du inga nya bilder och uppdateringar ;D Kram!

2010-02-20 @ 15:50:21
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0