peppad morgon

Godmorgon allihopa!
Idag vaknade jag av att solen lös mig i ögonen.
Ett ganska skönt sätt att vakna på och man blir väldigt
pigg och glad av det.
Hitills denna morgon har jag suttit och kollat på fattyboms
videobloggar och alla hennes inlägg.
www.fattybom.blogg.se det är min absoluta favorit blogg
och jag råder er alla att ni måste kolla in den!
Men nu sitter jag och peppar med massa Michael Jackson
låtar och bara tar det lugnt.
Jag ska snart gå ner och ta en dusch och äta frukost och sen
så får man se vad dagen bjuder på för härligtheter.
Idag så hade jag tänk mixa ihop lite kläder till er från olika
årtal och sånt som är modernt o.s.v.
Men nu måste jag gå ner och duscha.
Ni kan få denna goa Michael Jackson låt att lyssna på så
länge medans jag är borta,


men tjao så länge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg ! :)

2010-02-21 @ 13:54:05
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0