en 7 februari helt enkelt

Tjeennis Penniiss!
Idag är det söndag.
Tråkigt! Söndagar är tråkiga!
Men nu kommer en kort uppdatering om min helg.

Fredag:
Idag var jag på bio och såg på avatar den var grym!

Lördag:
Idag så åkte jag pulka med min familj och grillade massa korv^^

Söndag/Idag:
Har jag inte gjort så mycket varit med minna och lite sånt.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Så det var väl det jag tänkte slänga in lite bilder nu när jag
har fått min kamerasladd.

För er som missat det så har jag färgat håret rött/svart/lila, nåt sånt.
Men bilderna kommer här:

 
jag och becka på bilderna <3

Men nu ska jag gå och nana!
Byeee!
/Emilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0