Min egen stil & Min egen väg!

Jag har nu länge kännt i ca 2 år att jag vill göra nåt eget i min stil!
Jag har alltid velat haft rosa hår men det har jag inte fått för mamma.
Jag har alltid velat klätt mig i en japansk/ lite emo stil. Älskar stora puffiga kjolar och söta små klänningar.
Jag har länge tvekat för jag är rädd att folk kommer tänka konsigt om mej bara för att jag är annurlunda.
Men nu har jag bästämmt mej!
Jag ska våga satsa på min egna stil! Stilen kommer likna Fokis stil ganska mycket och jag kommer söka en del inspiration från henne.
Ni får välja själva om ni vill dissa eller hissa min stil men jag är iaf mej själv!

Ska fixa lite pengar nu så att jag kan beställa lite sockersöta klänningar och tröjor från Melba.
Och sen så kanske jag ska göra nåt annurlunda med mitt hår. Får se!
Nåväl nu vet alla att jag går min egen väg!


Kommentarer
Postat av: Linnéa ♥Princessbling♥

FÄRGA ROSA!!!!

Snällllla.

då kanske jag vågar färga blått eller knallrött sörrööö...älskar dig hur som helt <3333333333333333333333333333333

2009-09-27 @ 01:55:36
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0