Outfit & Dagen :)


Såhär ser jag ut idag:

 
Mina favorit höga shorts - minns ej varifrån
Rosa tröja - gina tricot
Koftan - Vero moda
Tights - H&M
Rosa rosett - Minns ej varifrån

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag så har jag haft en dålig dag. Jag vaknade klockan 05.20 av väckarklockan! Dumma väckarklocka!
Så då gick jag upp och plattade håret, sminkade mej och klädde på mej. Idag hade jag svarta jätte korta tights på mig så när jag gick ut så blev det jätte kallt! Det var 10 minus ute och så gick jag i sommar kläder ;o Gissa om jag frös!
Sen så blev det att åka med bussen. Jag ville inte gå av bussen för jag visste att jag skulle frysa men jag var ju tyvär tvungen. Jag var lite sur på Sara och Tiger idag. För allt det här med John. Jag älskar ju dej John kan du inte bara förstå det?!
Iaf, efter bilden så gick jag och Rebecka till centrum för vi tyckte inte att engelskan var så viktig. Så vi skippade den. Ångrar det lite efteråt eftersom att jag måste sitta kvar. IGEN!
REBECKA FYLLER JU ÅR IDAG SÅ ALLA MÅSTE SÄGA GRATTIS!
Men skit samma om man vill ha kul så får man stå ut lite ;)
Sen så åkte man hem och tog lite ego bilder xd
Jag åkte också och handlade lite mat med familjen. Trevligt, trevligt ^^
Nu funderar jag på att ringa Pernilla eller någon rolig. För just nu så har jag inte så jätte kul ;s
Jag kollar på lite kläder från www.melba.se och lite andra grejer. Fyller ju år om exakt 30 dagar!
Så man vet ju inte riktigt vad man får! Just nu så önskar jag mej en plattång och en massa pengar!
Och kanske en foderhäst ;)
ANGÅENDE UTLOTTNINGEN! Det är bara 22 anmälda och det skulle vara över 50 så utlottningen skippas! bara så att ni vet.
Men nu så ska jag ringa nån eller se på film så vi hörs snart! Kommentera gärna! ;)

Heeejdå <3


Kommentarer
Postat av: michaela :)

faaan vad snygg du är älskling <33

2009-10-14 @ 22:50:41
URL: http://meandmyhappylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0