ledsseeen idag !

Idag så har man varit med Becka & Sara. Det var kanonkul!
Jag och Becka åt Pizza! Nom nom yummy ^^




Var typ och såg på handbollsmatch på kvällen. Och träffade några roliga vänner.
Hade en ganska kul kväll faktist. Fast det var väldigt kallt så det hade inte gjort nåt med en jacka^^
Sen så gick jag och Sara och kötpe godis som vi gick hem till Sara och åt upp.
Fick en del fina bilder ihop...
 

Sen så kom Peter och hämtade mej så nu har jag suttit här vid datorn.
Har blivit medbjuden av 5 personer till edsmarknaden nu men vet inte om jag orkar åka med nån.
Jag känner mej så nere och ledsen idag så jag bara gråter hela tiden!
Jag älskar dej ju igentligen <3 Men det är så svårt!


It's not easy to forget you and go on! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0