Hemma studie dag & Uggs <3

Idag så har man hemma studiedag!
Jätte kul faktist. Ska plugga typ hela dagen för jag känner att jag behöver det. S
Men sen så kanske jag ska va med Rebecka eller John.
Men först måste man läsa dagens tidning, kolla på nyheterna, motionera i en timma och köpa hårfärg!
För er som inte visste det så ska jag blir brunett denna vecka! Så hejdå det blonda och hej det bruna!
Måste bara få tag i pengar först. Får nog tigga ltie av mamma ;)

Orkar verkligen inte plugga. Men måste för jag har typ No prov,matte prov, matte läxa, so läxa, tyska läxa, och no läxa :s

Just nu så kollar jag på alla snygga kläder från Melba.se!
Så fort jag får pengar så ska jag beställa ett par bruna uggs!(finns här nedan att kolla på)
Tänkte bara säga att jag snart ska starta en utlottning jag vet inte utav vad än men det blir nog typ kläder,skor eller en parfym! (: Så kolla in ofta om ni vill vinna!

Men nu måste jag börja om jag ska hinna med att göra alla sakerna! Men vi hörs väl kanske senare! Heeejdå <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0