Många håltimmar & annat!

Heeeeeej!
Idag så har det varit en ganska rolig dag! Har bara haft två lektioner idag i skolan, och resten håltimmar.
Imorn så får vi nog också en dag med många håltimmar! JIPPIE^^ Idag så fick jag sovmorgon för första gången!
Men jag kom ju inte ihåg det så alarmet ringde klockan 6.15 ;S Så då gick jag upp men kom på att vi hade håltimma första lektionen så då lade jag mej och gick upp klockan 20 i åtta istället!
Då blev det att platta håret och göra flätor och sminka sig^^ Sen så blev det att kila fort iväg till skolan!
Första lektionen efter första håltimmen) så hade vi engelska. Sen så hade vi håltimma och rast. Och sen slöjd. Sen bara en massa håltimma!
En dag med många håltimmar helt enkelt! (H)
I like it that way!
Annars så har det varit en ganska tråkig dag. Bara typ suttit vid datan och gjort läxan.
Nu är det bara 22 dagar kvar tills jag fyller år! (om jag har räknat rätt^^)
Längtar!!

Jag har tre läxor tills imorn. Jobbigt! *SUCK*
Har inte pluggat på nån^^ Men det gör jag innan jag lägger mig^^

Igår så hade jag världens roligaste kväll! Hade gärna gjort om den <3 Älskar diig (L)

Detta var väl en liten sammanfattning av dagen^^ Men vi hörs kanske sen! Heeejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0