En rolig dag helt enkelt!

Heeeeeeej!
JUST NU SÅ ÄR JAG JÄTTE GLAD! HAR FÅTT MINA UGGS NU DOM VAR DYRA MEN VÄRT DET! ÄLSKAR DOM <3Snygga eller vad? ;o


Idag har jag då varit med Carro och Sara! Det har varit kul^^
Vi har bakat kladdkaka, testat en ny frisyr på mej och en massa annat kul!
Kladdkakan blev väldigt kladdig! Men god. Nom Nom^^
Sen så åkte Carro hem :( Men då var jag med Sara istället! <3
Frisyren blev väldigt ''snygg'' xd Lite ovanlig men ändå fin!
Sen så gick jag och Sara ner till gårn, som vanligt^^
Sen så cyklade vi runt lite och nu är jag hemma igen!
Har varit en toppen kul dag idag!
Nu ska jag läsa lite och lyssna på musik^^
Ha det bra sötnosar <3

BILDER FRÅN DAGEN:

Kladdkakan mums ^^




FRISYREN XD <333333 (Jag ser ful ut då men!)

Alla fick vara med lite xD Nemen tittut carro!

Sen var det då tid för att diska :(


Det var nog alla! ;)


Kommentarer
Postat av: Ellie

Sådana uggs har jag haft,jag blev blöt om fötterna varje dag!

2009-12-30 @ 16:22:07
URL: http://missellie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0