Bio & Nedräkning!



Jag klippte till rakluggen igår vad tycks? :D




Idag känner jag mej ledsen. Slut med john...
Men det kanska var bäst så.

Men jag kommer nog bli gladare sen för ska på bio med älsklingarna Jennifer och Cissi! <3
Vi ska se natt på museet två. Kanonkul (Y)
Kostar 60 kr men ;o Det är det värt^^

Det är några som har frågat hur jag kan byta från raklugg till snelugg hela tiden^^                                          Det är för att jag lägger undan rakluggen oftast och sen när jag vill ha den så tar jag bara fram den och klipper till den till rätt längd! Det är busenkelt inte alls svårt! :D                                                                                      Just nu så känner jag att jag vill ha pengar för jag har sett minst tusen klädesplagg som jag vill ha! GE MIG, GE MIG, GE MIG!
Jag har typ 200kr men dom måste jag köpa ett simkort för -.-
MEN SNART SÅ FYLLER JAG ÅR! DET ÄR EXAKT 33 DAGAR KVAR NU! FYLLER ÅR FREDAG DEN TRETTONDE -.-
Hoppas jag får en massa pengar och en plattång i födelsedags present!
Och en massa besökare i bloggen? (AA)

Men nu måste jag kila vidare^^ (inte dö) För ska äta lite frukost och grejer! Kommer kanske ett inlägg efter bion ikväll eller nåt litet inlägg under dagen!

HEJDÅ SÖTNOSAR ;D

P.S GLÖM INTE UTLOTTNINGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0