Halloweenfest & Annat

Halloween fest igår då!
Var faktist ganska roligt^^
Såhär såg jag ut:


Läskigt?!
 
Såhär såg Anna ut:



Hon var läskig men glad ;o

Såhär såg Clara ut:

Hon var mer söt än läskig tyckte jag^^

 

Senare på kvällen så gick vi ut och hade en spökrunda. Den var sådär läskig tyckte jag xd

Vi skulle typ gå över en bro som det låg massa monster under som försökte dra ner oss! ;S

Man typ halkade på bron hela tiden. Sen så skulle man springa i massa lera så fötterna typ sjönk ner ;O

Sen så dansade vi jätte mycket i slutet och då dansade typ alla 25 stycken :D
Det var verkligen jätte kul i slutet!

Det var en jätte rolig kväll. Och vill bara säga nu i efterskott.

HAPPY HALLOWEEN!


Nu sitter jag iaf och äter frukost. Det blev cornflakes med yoghurt och socker ;S
Nu ska jag gå ner och duscha och mysa resten av dan. Men vi hörs!

Heeejdå <3


Kommentarer
Postat av: ^^ ELLA ^^

Coolt! ^^ ♥



Pussssss <3333333333

2009-11-10 @ 17:58:51
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0