24/07-09 Skara ^^

Heeeejsan allihopa!

Idag så har jag varit på skara sommarland :D

Klockan 6.45 så ringde väckarklockan :/
Jag orkade inte gå upp då så jag låg kvar till 7.15.
Sedan kom jag på att vi skulle åka 8!
Så ja gjorde mig i ordning snabbt och gick sedan och väckte alla andra.
Sedan åt vi frukost^^
Vi kom iväg ungefär  8.45 :s
Resan skulle ta ungefär 2 timmar.
När vi hade åkt i 1.50 minuer så åkte vi såklart fel!
Vi visste inte vägen riktigt så vi åkte fel ungefär 4 gånger.
Men till slut kom vi in på rätt väg.Sedan så berättade lillasyrran vägen ^^
När vi kom dit så åt vi en smörgås var :D
Sedan så betalade vi och gick in.
När vi kom in så kollade alla såklart på tranan det såg jätte rolig ut ! :)
Sedan gick vi runt till olika aktiviteter alfred åkte ju inte nåt :sSå till slut så gick jag Alva och Matilda och åkte tranan.
Det var 15 minuters kö! :s
Sedan så åkte vi i den och det var jätte kul :D
Sedan så flöt dagen på ^^
Vi åkte någon konstig grön barnkarusell och efter den så var jag jätte snurrig ^^
Sedan så åkte vi flumride 5 gånger :D
Och tranan igen + några andra karuseller :)
Sedan så såg vi på Falcon Acapulco show i Skara :) Den showen var verkligen grym !
 Denna kille tände eld på sig själv och hoppade ner i vattnet^^

Sedan så åkte vi hem :(
Det var denna dag på skara sommar land !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0