Tråkdag :/

Tjenna  allihopa!! :D <3
Vad gör alla ni då ? ^^
Själv sitter jag här och tråkar och ser på i taket lyser stjärnorna som vanligt^^
Inte så jätte kul men WHATEVER ^^
Det är ju pappas födelsedag idag (:
Så klockan halv nio gick vi upp och sjöng för honom :D <3
Nu lagar pappa mumsiga hamburgare som jag ska få äta sen (: <3
Jag måste få tag i min kamera så att jag kan få lägga in lite rolia bilder!

Jag har tänkt på en sak :)
Visst är i taket lyser stjärnorna den bästa filmen i världen :D ? !!

Jag har sett den exakt 14 gånger nu och den är lika bra varje gång <33333

Detta inlägget var inte så långt eller intressant men det kommer mer roligt imorrn :D <3


Haha :D <3


Kommentarer
Postat av: marrie

läs boken istället för att sitta och se filmen, boken är 10.000 ggr bättre ;p

2009-08-01 @ 00:41:03
URL: http://mirrahs.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag tycker inte att den är bra. Jag har läst boken innan, boken är så mycket bättre! Läs boken istället xD

2009-08-06 @ 10:54:41
URL: http://ebbasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0