29/07-09 Hallo!

Heeejsan allihopa :)
Mej slapp ni inte länge^^ Jag fick internet på min bärbara dator ï dag! Så nu slipper ni mig inte länge!
Nu sitter jag har och skriver en ny rapp lå toch tänker..... Jag tänker på livet. Vad är det för  bra med livet igentligen?
Man bara blir sårad och allt förstörs hela tiden. Isak har nu lämmnat mig. Han var mitt allt jag klarar mig fan inte utan han!! :'( <333

Nu skrivar jag fan inget mer för jag orkar inte längre... Jag orkar inte med livet! Hejdå alla ni som inte är dumma i huvet!

ÄLSKAR DEI ISAK! <

Saknar dei Anna <3 Alla våra roliga minnen.....
              Vi har en massa andra bilder och minnen men det är så många bilder så jag orkar inte ladda upp mer ^^ <333

Kommentarer
Postat av: Lina

jag finns för dig <33

2009-07-29 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0