24/07-09 Isak <3

Jag vill bara säga att jag skrev fel datum i förra inlägget ^^ Det skulle så klart vara den 23! :D

Idag så gick jag upp unefär 11. Då gick jag och satte mig vid datan en stund^^ Sedan gick jag ner och åt frukost. Det var varm choklad och smörgåsar. Sedan så satte jag mig lite vid datan igen och sedan så ringde det^^
Det var ISAK !!! :') Han sa att han hade kommit hem idag <3 Och att jag skulle komma till han om jag ville! Jag sa att det ville jag såklart!! Men jag skulle åka 2 minuter senare med min syster för hon skulle jobba :s Så jag han bara ta på mig köäder och kamma håret!! Inget smink elelr tripplat hår :s <3

Nåväl det var jätte kul vi bråkade bara lite grann men annars var det underbart :) <33
Nu sitter jag och gårter glädjetårar för att han äntligen är hemma! 1,5 månad utan honom var som ett helt liv utan han :s
Jag älskar dig något otroligt Isak! Bara så att du vet <3

Nu sitter jag här och kollar busstider ska ju till Isak imorrn igen såklart ;D <3333
Haa det gött alla fiskmåsar ;D <3

 Sötaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0