Nyårslöften för år 2010

Jag har nu bestämt några nyårlöfen och här kommer dom:

Uppdatera bloggen minst 2 gånger per dag.

Börja ladda upp sång klipp på bloggen.

Fixa ny bloggdesign och header.

Köpa 100 mer olika klädes plagg/acessoarer.

Färga håret rosa igen (ingen färg som går ur).

Vara snäll mot alla. vet att jag bettet mig illa mot en del iår.

Skaffa massa nya minnen med mina vänner.

Måla om mitt rum (hos pappa) till shock rosa.

Hälsa på matilda minst 3 gånger i månaden.

Försöka gå vidare i talang.

Detta var några av mina nyårslöften ;3

Nu ska jag åka till Lina och sova över =D
Vi ska se på film,färga håret, åka pulka, dricka lite kanske och en massa annat skoj ^^

Nu sitter jag och trasslar upp mitt halsband som är skit jobbigt -.-
Nu lovar jag att jag ska ladda  upp bilderna på det jag köpte imorgon!

Men nu ska jag packa och städa och sen far jag till Lina :)

Heejdå!

/Scenegirl <3



Kommentarer
Postat av: alma

dricka alkohol

2010-01-26 @ 15:27:42
Postat av: Anonym

haha ofta ni ska supa?

2010-01-28 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0