Ullared & Beatch Volley boll ;D

Inatt så låg jag då och pratade med Johannes i typ en och en halvtimma. Fast klockan 2 så var jag tvungen att lägga på för jag skullegå upp om tre timmar :s (Klockan fem) När klockan var kvart i sex så vaknade jag... ingen annan var vaken!! :o Så jag fick springa och väcka alla. Men det spö regnade och åskade och blixtrade :p Så vi skulle ställa klockan på kvart över 6. Men matilda hörde inte larmet. Så när jag vaknade så såg jag på mobilen att klockan var 9.00 :0 !!
Så vi fick springa upp allihopa och välja några kläder snabbt! Hann inte sminka mig och platta håret :s Sedan så bar det iväg mot Ullared! Vägen dit tog 3 timmar -.- Men det gick iaf bra :) När vi kom fram så var det bilar överallt så vi fick köra in i ett parkeringshus och åka runt tills vi hittade en plats. Sedan så gick vi in och handlade massa. Jag orkar inte berätta så mycket så jag typ skippar en del^^ Jag har iaf köpt lite kläder! :D Ett par harems byxor :) Ursnygga och ursköna! Sedan så har jag köpt en snygg skjorta som är svart och rosa :D  Och lite smink. Två kajaler,en ögonskugga och puder :)
När vi hade åkt i tre timmar på vägen hem så åkte vi direkt till bäckefors för jag skulle spela Beatch volley boll med Matilda och några fler. Och när jag kom dit så märkte jag att skooooogggg var där!! :o Jag hamnade i skogs,philips och carls lag :p Jag sög -.- Men det var ändå kul :D Sedan så åkte jag hem och nu sitter jag här och provar lite kläder och chattar :) Men ha det gott igelkott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0