Tjejkväll :)

Igår/inatt så var det tjejkväll :D Fast denna gången var det Jag, pernilla, sara,julia och matilda :)
Det var kul :D  Först så såg vi på Beck mannen utan ansikt :p Sedan så åt vi tacos :D När vi hade ätit så gick vi ut i husvagnen där vi skulle somna :D Jag pernilla och sara skulle sova i samma säng och matilda o julia i en annan^^
Vi pratade länge och vi började se på kopps. Men när klocknvar 22.00 så ptröttnade jag sara o pernilla på det :p Så vi gick till kyrkan och pratade med skog :p Sedan gå gick vi tebax till husvagnen och då ringde vi skog 150 gånger ;o Förlåt skog för att vi är jobbiga^^ Men se det posetivt vi är tre  tjejer som gillar dei! <3 Sen så låg vi och pratade jätt länge och sen så sommnade vi ungfär vid halv 4 :p Julia hade då svoit i ungefär 2 timmar xD Matilda var vaken :S Stackare som var tvungen att ligga i flera timmar och höra vårt tjat och våra telefon samtal :/ Förlåt gumman! <3
På morgonen så åt vi frukost och såg på Norbit :p Men nu är jag hemma och pratar med Jehovas vittnen som kom nu xD Jag tror det stavas så iaf! :p Om en halvtimma ska jag åka till mamma och hämte lite grejer... Ska ju flytta in till pappa nue :) Så om nån i bäckefors eller nån vill hitta på nåt så ringa eller smsa för jag kan göra mer saker nue ;D Ja det var det här korta inlägget som blev ida ;p Jag saknar min kamera! Var fan har jag gjort av den ! :S Ifall ni undrar varför det inte blir så mycket bilder i inläggen så vet ni att det är för att min kamera är borta :)

Men hejdå dåe alla sötnowwsar! <3 Glöm inte att kommentera!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0