Söget :/

Det blev inget dead by april! Dem var sjuka så det blev inställt :S Så jag fick stå och kolla på alla små band... Men skog var där !! :D Han var super söt (aa' Men pappa tyckte att jag inte skulle va med dom -.- Så jag var tvungen att vara med min syrra och lillebror och pappa!!! Men skit samma.. Jag hade iaf ganska kul på kvällen :) Några delade ut gratis rebull fast man var tvungen att vara 15 :p Men hon frågade inte mig utan jag fick ändå :D Sedan så cabbade vi hem :p
När jag kom hem så satte jag på filmen Lassie :p Den är ganska sorglig faktist^^ Sedan så smsade jag med Johannes. Och lyssnade på sago cd xd Hade inget annast att göra. Sedan så somnade jag^^

Stygga Dead by april! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0