Inlägg igen dåe! :)

Idag så har det hänt rätt mycket. Inatt så sovde jag över hos mamma. Även fast jag inte ville -.- 
Sedan så sov jag till 12 för jag låg och drömde hela tiden :p Killar såklart ! ;D
Åkte sen till bibloteket och lånade några böcker ^^
Sedan så åkte vi till facklan och hämtade upp Carolina och Matilda. Dom två galningarna xD Sedan så åkte vi till bloms och kollade på lite grejer. Och sen så åkte vi till mormor ^^ Och åt kakor :p Sedan så åkte vi och kollade när Matilda och dom spelade beach volley ball :) Fast det var typ 10000000 myggor där!  Så vi fick åka hem :/ Mamma släppte såklart av mei hemma hos pappa :p Så nu sitter jag ensam hemma och väntar på att pappa ska komma klockan 12 :/ Så ring gärna :/ Lite rädd^^ Så nu sitter jag här vid datorn och tråkar .... Det var det :P Herrå alla sötnosar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0