Beatch Volley boll turnering idag :D

Idag så var det äntligen dags för beatc volley:) Anders & Matilda i matildas dubbelsäng. Linnea & Dennis sov i linneas stora säng. Och Johan på en pytteliten soffa xD

När jag väl hade gått upp och varit och pratat med Karolina och den en stund så var det dags att sminka sig :p Vi skulle åka halv 8 till Karolina.


Så jag typ sminkade mig i 45 minuter och plattade håret i 10 minuter :p
Sen när alla kom iväg så åkte vi direkt till Karolina då var klockan ungefär kvart i 8 :p Alla tränade förutom jag för jag satt och tog kort^^
Sedan så behövde alla åka på toa så då fick Matilda köra upp med hela bilen full med skitnödiga xD
Sen så åkte dom hem till Karolina igen och hömtade lånar och ölen och sen så blev det att åka bort till Volleyplanen ;D
O.B.S Alla bilder kommer så småningom ;D

Alla gick till Party tältet och började prata laguppställning och dricka lite öl :p Jag fick ingen öl -.- Om ni undrar vad laget heter så heter dom Big bacon meal xD
Sen så spelade dom sin första match och det var mot dom svåra sosm hade vunnit varje år förut. Så big bacon meal förlorade :( Men alla gick ändå nöjda av planen för dom tyckte att det gick rätt bra mot det svåra laget. Ställningen blev då 11-7 :p Sen så satt alla och pratade ich så och drack lite till :p Och sen så såg jag at det hände nåt :s Tre av världens sötaste pojkar kom :'3 Jag nämner inget mer än att ett av dom var mitt ex ;D
Så jag satt typ och kollade på dom och brydde mej inte mer om matcherna xD
Sen så gick dagen rätt så fort. Big bacon meal kom trea :D  Det är ju iaf bättre än sist ;p
Jag spannade bara in Vik..... Mitt ex^^ Och några andra.. :p Sen så var jag tvungen att följa med mamma hem -.- Hade velat gått på granbacka! :3 Men nu blev det som det blev :/ Så nu har jag suttit vid datorn sen jag kom hem runt 5 :p Men nu tänker jag iaf såhär. Jag är singel jag är friiiiii vad fan mer kan man begära?? xD

God natt då era sömntuttor! ;D <33 Hare gott, igelkott :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0