6/08-09 I laaav yaa beejb!

Idag har jag insett att jag gillar en person väldigt myckt. Jag har tänkt på han varje dag denna veckan och velat prata med han hela tiden.. Jag tänker inte smyga mer. I love Samuel Skog <3 Det är synd att du är så himla blyg :'S
Idag har jag tråkat som vanligt. Vill vara med alla vänner igen :/ Har bara läst massa böker och kollat på kläder på datan idag. Vill åka och bada! Om någon vill hitta på nåt så bara skriv^^
Har duschat i typ en timma också. Sedan så var man ju som vanligt tvungen att raka sig -.-
Ska väl typ bara ta det lugnt idag antar jag. Ja var med isak lite igår också vi är iaf kompisar. Nåväl tråkigt inlägg idag men iaf!

Tjao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0