4-5/08-09 Övernattning

Igår blev det övernattning med tjejerna :) Det var jag,anna,clara,pernilla.sara och Carro. Det var anna som fyllde år så vi skulle sova i tält ;D
Jag och Pernilla skulle ligga i ett tält och resten i ett annat^^ Det började med att vi åkte och badade och det var jätt kul !
Sedan så åkte vi hem till Anna igen.... Sedan så såg vi på hajen tre och åt paj :)
Sedan gick vi ut i tälten och såg att det var fullmåne och kolsvart!  Så vi flyttade tälten jätte nära varann så att vi kunde se mellan varann^^ Kajsa fick också sova i vårt tält.. Sedan så försökte jag och Pernilla att ringa Skoogie ! :D Men vi fick lägga på för att alla kom och lyssnade -.- Sedan så gick vi till godisautomaterna klockan 12 och skulle köpa godis. Men då kom det en bil i fullfart och svängde in vid godis automaterna. Dem började fråga oss massa saker om typ pengar och flicklampor och sånt :S Sedan så gick vi och gömde oss bakom ett hus för vi trodde dom var våldtäkts män xD Då hörde vi hur dem slog på automaterna för att få ut godis... Men när vi gick tillbax ut sen igen så åkte dom^^ Vi pillade lite i pengagrejen och då rammlade det ut en krona som vi köpte godis för och sedan så gick vi hem. När alla lagt sig så ringde vi skoogie(skog) :P Vi pratade om massa saker fast då sammlades alla runt oss och då la vi på :P Sedan så ringde vi han  igen och pratade till klockan 2 ungefär fär då dog pernillas batteri på mobilen :( Vi fick iaf reda på att han gillade mig :D Jag vill bara säga en sakk..... Jag gilalr dig väldigt mycket Skoooogggggg :D:D Jag skulle gärna vilja vara med ihop med dei! <33 Synd bara att du är så blyg :/ Nåväl jag och Pernilla sommnade unefär klockan 3.. Sedan på mogonen så gick alla upp och åt frukost. Sara skulle åka hem klockan halv 11 så hon åkte en halvtimma efter. Ooch sedan så åkte vi och badade igen :) Det var jätte kul^^ Vi hittade en gummibåt som vi ää lånade.. Och då hittade vi typ en lian som vi slängde oss i och sånt :p Men sedan åkte vi hem och då var pappa där så jag var tvungen att åka hem :( Men jag hoppas att det blir av snart igen (aa' Laaav yaaa allll <33

Kommentarer
Postat av: linda

tack så mkt ;)<3



det var denna bloggdesignen jag bytte till,innan hade ja en rosa ;D

2009-08-05 @ 23:06:58
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0