02/08-09 Sara & Pernilla Fun ;D <3

Idag var man med Pernilla :) Vi hade jättte kul! Vi satt och såg på några videor med Fredrik och Oskar om var bra. Sedan så åt vi nudlar^^ Och gick ut på centrum en stund. Spanade in några snygga killar. Det fanns en hel del ;D
Vi köpte monster och någon annan energidryck åt drack. Jag spillde på min söta klänning :( Men det skit vi i och hade lika kul ändå. Sedan satt vi i en busskur och spanade in några killar som satt i den andra busskuren^^
Sedan så kom Sara också! Vi satt och pratade en lång stund men sedan så var ´Pernilla tvungen att åka hem. Så jag och sara var med varann en stund. Och sedan så bestämmdes det att jag skulle tälta hos Sara :D Men det började regna så vi var tvunga att sova ine. Men det gick lika bra. Sedan så snackade jag med Johannes på msn och sms hela kvällen... Vill jätte gärna träffa dei Johannes <33333 Du är bara så fiiiiiiin! När klockan var halv 2 på natten så stängde vi av datorn och gick ner till tven och såg på film. Det blev wallander skulden. Och den var ganska bra^^ Fast jag minns inget för jag smsade med Johannes hela tiden.. Sedan så gick vi upp och la oss. Natten var lyckad och det är jag glad över! Syndatt inte Pernilla skulle med :( <33


   
Johannes för 4 år sen^^ Pernilla^^(vänd åt sidan)  Sara :D <3333333333   Min konfermations klänning! Älskar den <33


Kommentarer
Postat av: Annie

vilken söt vit klänning :)

vart har du köpt den och för hur mycket? :)

2009-08-03 @ 15:27:33
URL: http://narvefors.blogg.se/
Postat av: linda

fiin klänning! ;O

2009-08-05 @ 23:01:32
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0