01/08-09 Singel igen :D <3

Tjennare ;D Nu sitter jag här vid datan igen :) Jag har varit och badat i bäckefors idag. Det var ganska kul!
Hade varit roligare om Skoog varit med :/ <33 Det var varmt i vattnet så jag badade i samanlagt en timma tror ja. Sen  solade jag i en timma och fikade såklart ! ;D
Nu sitter jag och chattar med någon som heter Johannes som är snygg och verkar nice :)

Jaa som ni alla vet så är ja jue singel nu :D <333
Ska nog vara ine till klockan 1 inatt tror ja så ni vet var ja finns ;)
På msn asså xD Adda [email protected]^^

Förlåt för att jag inte har lagt ut så många bilder men jag vet inte vart jag har gjort av min kamera :S Men bilder kommer det lovar ja :D <3333
Men vi hörs allihopa ;D Ses <33

Kommentarer
Postat av: Annie

Svar: tack så jätte jätte mycket för alla kommerntaret! Hoppas att du fortsätter att kolla in min blogg och kommernterar, tack ännu en gång! Kram Annie :)

2009-08-03 @ 15:39:17
URL: http://narvefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0